?

Log in

koron [userpic]

COMMENT TO BE ADDED

November 8th, 2009 (08:09 pm)
current song: Gavin DeGraw - Chemical Party | Powered by Last.fm

Image Hosted by ImageShack.us

Comments

Posted by: brendiexkris (brendiexkris)
Posted at: November 9th, 2009 04:29 am (UTC)

I love youuu and miss youuuuu

Posted by: koron (sneakbetween)
Posted at: November 9th, 2009 04:57 am (UTC)

i love you and miss you too :( :(

Posted by: brendiexkris (brendiexkris)
Posted at: November 9th, 2009 05:15 am (UTC)

=( We should fix this.


Love your icon btw bb.

Posted by: koron (sneakbetween)
Posted at: November 9th, 2009 05:19 am (UTC)
alex and jack

yes yes yes. it would help if my stupid internet where i lived worked. gah! and ty!! :3

Posted by: brendiexkris (brendiexkris)
Posted at: November 9th, 2009 05:21 am (UTC)
pic#74450902

I think it is out to separate us. Fuck you internet!

You're very welcome!

And ugh, stop with the adorableness!

I have like three icons and thats it. I don't know very much about lj though I've had it for so long.

Posted by: koron (sneakbetween)
Posted at: November 9th, 2009 05:23 am (UTC)
gabe

it is!!! screw it!

they are adorable aren't they? :3 i have more teehee.

lol im lj retarded also and ive had it since 06.

Posted by: brendiexkris (brendiexkris)
Posted at: November 9th, 2009 05:36 am (UTC)

Hahah, but screwing it is pretty much impossible.....

lol I notice that! I need to work on this stupid lj more.

hahah niceee. So, any cute men lately?

Posted by: koron (sneakbetween)
Posted at: November 9th, 2009 05:39 am (UTC)
jack and matt

LOL true.

me too. i need a layout really badly.

umm, no. :( i need to go out and find me some! how about youuuu?

Posted by: brendiexkris (brendiexkris)
Posted at: November 9th, 2009 08:25 pm (UTC)

Yup, not that anyone would want to...I hope at least.

But I like it how it is! Better then mine at least. /mumbles

There are some cuties here, always nice to see. I don't talk to any though, unless they're in my classes. Which has happened. I got put in a group with this gorgeous boy who looks like Misha Collins if you know who he is...

There's also the JCook lookalike.

And a guy Nolan, who looks like Jeffrey Dean Morgan.

And all I can remember right now. Sort of writing an english paper right now. =(

Posted by: koron (sneakbetween)
Posted at: November 10th, 2009 01:55 am (UTC)
the maine

hahah at least there's some! the only thing that sucks about beauty school is there's no guys! we have two, but one is gay and the other one is not very cute and probably older than me haha. he's kind of into some music i like though, so that's cool.

i want more boys hahaha.

Posted by: brendiexkris (brendiexkris)
Posted at: November 10th, 2009 04:28 am (UTC)

Hahah yeah I guess.

Awh, I bet! You have no one to look at while you zone out! =(
Oh noice, music is always a good topic starter....well usually.


And awh Garrett. Your icons are fab!

Posted by: koron (sneakbetween)
Posted at: November 10th, 2009 04:43 am (UTC)
chace

exactly! except once in a while some qt boys come to get their hair cut. :) that's a plus.

:) :) ikr i love them hehehehe ty.

Posted by: brendiexkris (brendiexkris)
Posted at: November 10th, 2009 03:11 pm (UTC)

Awhhh so you get to play with their hair whilst doing your job, right? =)

Awhhh me too!

I miss them boys!

Posted by: lol (alexandrahhh)
Posted at: November 9th, 2009 02:39 pm (UTC)
mk&a

add me biatch

Posted by: koron (sneakbetween)
Posted at: November 10th, 2009 01:53 am (UTC)
aladdin

added, ho bag

Posted by: I like love like suicide (lady_di_8585)
Posted at: November 9th, 2009 05:04 pm (UTC)
JT Dance

ADD ME HERE PLEASE!

Posted by: koron (sneakbetween)
Posted at: November 10th, 2009 01:53 am (UTC)
flyzik

ADDED :)

Posted by: gilligan21 (gilligan21)
Posted at: November 9th, 2009 11:25 pm (UTC)

Hayyy!

I'm Brendie's friend Alaina! And I just got a LJ so I was hoping you could be one of my friends!


(Actually Brendie is writing this right now! =))

Posted by: koron (sneakbetween)
Posted at: November 10th, 2009 01:54 am (UTC)
zac

sure! :)

Posted by: patricia ketchum (firescapee)
Posted at: November 29th, 2009 11:40 pm (UTC)

ill prob cry myself to sleep tonight if you dont add me back :(

Posted by: koron (sneakbetween)
Posted at: November 30th, 2009 12:08 am (UTC)
taylor :3

of course i'll add you back!!!!!!!!!! r u crazy ily!

Posted by: a. (nothingwasleft)
Posted at: October 6th, 2010 03:29 am (UTC)
bitchface

yo fool, it's alanna (:

Posted by: koron (sneakbetween)
Posted at: October 6th, 2010 03:38 am (UTC)
torres dat ass

omg hey girl! adding you right now 8)

23 Read Comments